top of page

Cele na Styczeń 2018 - PODSUMOWANIE


Kupić żonie prezent po narodzinach

Kupione.

Zarejestrować nowego członka rodziny

Zrobione.

Złożyć 500+

Zrobione. Z ciekawostek powiem (sam byłem zdziwiony). Podanie złożyłem w poniedziałek, list z potwierdzeniem przyszedł w środę rano a pierwsze zasilenie godzinę po listonoszu ;)

Złożyć o pieniądze na dziecko z polisy

Zrobione. Tutaj także wielkie zdziwienie. Mamy z żoną wykupione dodatkowe ubezpieczenie w PZU. Po złożeniu wniosku o wypłatę z tytułu narodzin dziecka - po godzinie przyszły gratulacje a na następny dzień pieniądze wpłynęły na konto.

Zarejestrować dziecko do ubezpieczenia

Ze względu na urlop Ojcowski - cel zostaje przeniesiony na następny miesiąc. Mam zamiar to załatwić po powrocie do pracy.

Załatwić 2 tygodnie urlopu po narodzinach

Zrobione.

Inne cele:

Znaleźć i kupić 4 książki o tematyce PM

Zrobione.Więcej o tym tutaj.

Co najmniej 6 000 kroków dziennie

Zrobione. Poszedłem nawet dalej robiąc ponad 7000 kroków dziennie a na koniec miesiąca nawet 8000. Muszę powiedzieć, że wieczorne spacerki ze słuchawkami na uszach robią robotę!

Napisać post o ofercie konsultacji

Zrobione. O tutaj pierwszy post. Z miesiąca na miesiąc mam zamiar go udoskonalać.

Rozmowa o podwyżce w czasie rozmowy podsumowującej

Zrobione. Samej podwyżki nie udało się uzyskać, ale nie to było moim celem. Głównie chciałem podkreślić, że dążę do czegoś więcej i ustalić plan działania, aby to uzyskać, co się udało. Przede mną rok ciężkiej pracy. Na ten moment

Mimo nowej sytuacji udało się z`realizować 9/10 celów. To bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę, że jeden cel nie został zrealizowany tylko z powodu nieobecności w biurze. prawdopodobnie już jutro opublikuję cele na nowy miesiąc. Wam też polecam taki sposób działania!

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page