top of page

Nowe książki



Zgodnie z celem znalazłem i kupiłem 4 nowe książki, które powinienem przeczytać do Października. Najprawdopodobniej uda się wcześniej, ale bufor bezpieczeństwa musiałem wprowadzić ;)

Autor, który jest także twórcą tej metodyki opisuje jej fundamenty. Ponoć bez zbędnych, nudnych słów. Zobaczymy. Najbardziej lubię zwinne metodyki, więc jestem bardzo ciekaw tej pozycji. Już się zabrałem za tę pozycje i faktycznie - dużo przykładów i ciekawostek. Nie da się przy tym nudzić a do tego możemy poznać zasady scruma i dowiedzieć się, dlaczego są takie a nie inne.


Scrum i nie tylko Teoria i praktyka w metodach Agile

Krystian Kaczor

Druga pozycja opisująca moją ulubioną metodykę. Autor posiada wieloletnie doświadczenie w tym zakresie. Duża dawka wiedzy, która nie przytłacza a czytelnik pochłania ją w całości. Książka nie jest dedykowana tylko menadżerom ale także programistom, testerom, projektantom etc. Autor skupia się zarówno na słabych jak i silnych stronach zwinnych technik prowadzenia projektów. Tutaj mamy mniej "ciekawostek" a więcej wiedzy. Idealne połączenie.

Na skróty. Jak hakerzy, wynalazcy i gwiazdy sięgają po sukces

Shane Snow

Książka może nieco przewrotowa, opisująca jak użyć skracanie, dźwignie i w jaki sposób mogą pomóc nam wygrać. Autor przeanalizował zachowania ludzi sukcesu i stworzył listę rzeczy, które powtarzają się najczęściej. Jestem bardzo ciekaw tej pozycji. Być może zmienię swój pogląd na to co prowadzi do sukcesu i podejście do pracy?


Być liderem

Alex Ferguson, Michael Moritz

Książka autorstwa trenera klubu piłkarskiego Manchester United. Jest najdłużej pracującym menadżerem piłkarskim (26 sezonów). To on własnie stoi za sukcesem tej drużyny. Można poznać jego podejście do budowania zespołu. Poznamy wagę słuchania i obserwowania. Dodam, że to najgrubsza pozycja.


Zabieram się do czytania ;)




Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page