top of page

Podsumowanie Marzec 2018


Wiosenne cele. Kwiat pod śniegiem.

Codzienne czytanie książki wieczorem - conajmniej kilka minut dziennie - wyrobienie sobie kolejnego nawyku, opisanego w celach

Bez problemu. Wystarczy czytać po 15 minut dziennie, aby przeczytać książkę na miesiąc ;)

Pozakładać Lokaty, przenieść oszczędności

Przeniesione na razie do BGZOptima. Pierwsza lokata dobrze oprocentowana i konto też 2x wyższe oprocentowane niż miałem dotychczas. Jak się skończy okres promocyjny być może rozejrzę się nad czymś innym.

Znaleźć nowy audiobook

Jest! Brian Tracy Siła komunikacji

Iść w ciekawe miejsce z Synem - wstępnie wybrałem Muzeum Pieniądza w Warszawie.

Mieliśmy zamiar iść do Muzeum pieniądza w Warszawie. Wybraliśmy się w to miejsce, jednak niestety nie udało się wejść. Powtórzymy tę wyprawę po świętach. Cel więc przechodzi na przyszły miesiąc.

Codzienny spacer (w dzień bez treningu) - 9000 kroków

W Marcu zaskoczyła mnie poważna choroba. 2 tygodnie spędziłem w domu. Nie udało się więc w całości zrealizować tego postanowienia. Cel ten przechodzi więc na przyszły miesiąc.

Uruchomić współpracę z Ceneo

Uruchomiona! Bardzo fajna opcja. Za każe zakupy z linków partnera ceneo zwraca kilka % ceny.

Skończyć pisanie książki - samo pisani, kwiecień będzie na poprawki

Udało się i to nie tylko samo pisanie. Udało się także sprawdzić i poprawić test książki. eBook można otrzymać zupełnie za darmo.

Zmiana na portalu - strona startowa i połączyć About z Contact - trzeba coś upiększyć

Dokonałem drobną modyfikację.

Wystawić ogłoszenia o pracę (M2M) - bierny dochód ;)

Masz ochotę: Napisz.

Jeden dzień głodówki - udowodniono, że głodówki poprawiają kondycję organizmu i zatrzymują starzenie.

Udało się. Moja relacja z tego okresu dostępna na blogu.

8/10 celów zrealizowanych. Może nie jest to najlepszy wynik, ale biorąc pod uwagę chorobę - jestem zadowolony! Pozostałe cele przechodzą na Kwiecień. Już niedługo nowe cele pojawią się na stronie:)

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page