top of page

Darmowy eBook - autorska metoda zarządzania zadaniami Życiowy Sprint


darmowa wiedza

Dziś pragnę zaoferować Ci darmową wiedzę pod postacią eBooka opisującego moją metodę zarządzania zadaniami! Kilkadziesiąt stron wypakowanych wiedzą! W środku:

1. Kilka słów o genezie;

2. Krótki opis zasad Scruma, na których po części bazuje moja metoda;

3. Wykorzystywane narzędzia do zarządzania celami, gotowe szablony Excela, Nozbe, mapy myśli i inne;

4. Opis stałych elementów w Życiowym Sprincie;

5. Opis Życiowego Sprintu;

6. Podsumowanie


Książki nie można kupić, można ją po prostu wziąć!

1. Polub mój profil na facebooku: https://www.facebook.com/wSamSrodek/

3. Dodaj się do subskrypcji i napisz w wiadomości do mnie swój adres facebooka, abym mógł sprawdzić udostępnienie posta. W odpowiedzi dostaniesz pdf z moją książką.


Zapewniam, że wykorzystując wiedze z mojej książki z łatwością wprowadzisz Getting Things Done w połączeniu ze Scrumem w swoje życie i dzięki temu zrobisz więcej w tym samym czasie! Nie marnuj więcej czasu, nie wyważaj otwartych drzwi. Po prostu przeczytaj i zastosuj proste zasady!

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page