top of page

Porażka jako droga do sukcesu - Micheal Jordan


Porażka jako droga do sukcesu

Chyba wszyscy znają Micheala Jordana - amerykańskiego koszykarza, sześciokrotnego mistrza NBA, dwukrotnego złotego medalistę olimpijskiego .... Nie ważne czy pasjonujesz się tym sportem, lubisz go lub nienawidzisz. Nie możesz zaprzeczyć, że to człowiek sukcesu, osiągnął w swojej karierze wszystko co mógł. I za to należy go podziwiać.

Powiedział kiedyś coś bardzo mądrego, co trzeba wziąć sobie do serca. I tym właśnie chce się z Wami podzielić.


Spudłowałem w mojej karierze ponad 9000 razy, przegrałem niemal 300 meczów. 26 razy powierzono mi rzut, który miał przesądzić o losach spotkania, a ja nie trafiłem. Ponosiłem w życiu porażkę za porażką. To tajemnica mojego sukcesu!

Micheal Jordan

Porażka to droga do sukcesu! Musi nas czegoś nauczyć i wzmocnić! Gdyby Jordan poddał się po pierwszym przegranym meczu nigdy nie byłby tym kim się stał! Zupełnie tak jak Ty. To od Ciebie zależy czym stanie się Twoja porażka!

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page