top of page

Podsumowanie Luty 2018


Koniec miesiąca, więc czas na podsumowanie:

1. 8 000 kroków dziennie - codziennie

Udało się bez problemu. Wiele nauczyłem się w czasie wieczornych spacerów. Przesłuchałem kilka fajnych podcastów i książkę, więc pozytywnie. Okazało się, że w ciągu dnia pracy (bez treningu) wykonuję około 3000 kroków. Aby przejść resztę - muszę poświęcić około 40 minut. To sporo.

Postanowiłem nieco zmienić swój długi cel P3 w Kategorii 4. Będzie to 10000 kroków w wypadku dnia bez treningowego. Gdy będę na treningu - daruje sobie spacer. Jest to spowodowane tym, że niedługo zaczyna się sezon rowerowy, więc nie wyobrażam sobie po 2-3h na rowerze iść jeszcze na spacer. Niestety rower kroków nie robi. Po siłowni też nie uśmiecha mi się lecieć na godzinny spacer. Więc drobna modyfikacja, ale moim zdaniem słuszna.

2. Napisać conajmniej 1/3 książki - o tym więcej już niedługo w dużych celach - dojdzie nowa kategoria ;)

Zrobione. Myślę, że około 1/2 została napisana ;)

3. Dodać nowy duży cel

OK - dodałem WsamSrodek i kroki do celu!

4. Pić codziennie szklankę ciepłej wody z cytryną

Udało się. Uważam, że czuje się po tym lepiej i mam więcej energii. Warto spróbować!

5. Codzienne używanie aplikacji Duolingo do nauki języków - po tym czasie będę mógł się przekonać, czy się do czegoś nadaje

Zmieniłem na Memrise - wykupiłem płatną wersję. Fajna nawet w wolnej chwili zamiast wpatrywać się w sufit robię zadania.

6. Znaleźć lokatę / konto, na której można składować oszczędności - niestety w moim banku zbliżam się do górnej granicy do której oprocentowanie jest akceptowalne. Po przekroczeniu spada praktycznie do 0. Udało się znaleźć nowy produkt:: BGZ Optima wraz z lokatami taką i katą

i tak mam zamiar dzielić swoje oszczędności:

- Citi SuperOszczędnościowe - poduszka finansowa - 1% - ~100 zł/miesięcznie - dla nowych klientów dostępne z fajną lokatą

- Citi Oszczędnościowe - na wydatki - 6% - ~500 zł / miesięcznie

- BGZoptila - oszczędności - 11% - ~1100 wraz z lokatami wraz z lokatami pokazanymi wyżej

- Polisa Na dobre życie - ~200

- III Filar - 800 (200 moje - reszta pracodawca)


7. Zarejestrować Syna do ubezpieczenia - cel, który przeszedł z poprzedniego miesiąca

OK zrobione.

8. Znaleźć ciekawe audioBooki - do słuchania w razie braku nowych odcinków podcastu;

OK - Brian Tracy - Rozwój osobisty. Jak zwykle klasa.

9. Znaleźć bardzo ciekawe miejsce do spędzenia dnia ze starszym Synem - czas z rodziną jest bardzo ważny i chciałby przygotować dla Syna fajny dzień


OK - Planetarium Kopernika (interesuje się tym tematem) oraz wystawa rzeźb z metalu. Byliśmy w tym drugim miejscu (jak niektórzy mogli zobaczyć na FB i Instagramie gdzie zapraszam) i muszę przyznać, że robią wrażenie ;)

10. Przygotować Logo WsamSrodek

JEST! Logo zostało zmienione. Może nie jest idealne, ale własne!



I najkrótszy miesiąc w roku dobiegł końca. Jestem zadowolony z efektów. Mimo, że doszły nam nowe obowiązki, udało się popchnąć kilka tematów do przodu! Naładowany energią - jutro rozpocznę planowanie nowego miesiąca! Zapraszam!


Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page