top of page

Nowy sposób oszczędzania


Oszczędzanie

Jednym z moich celów miesięcznych celów było znalezienie nowego konta oszczędnościowego i to się stało. Moje stare było dobrze oprocentowane, jednak niestety doszedłem do górnego limitu i moje % zleciały. Znalazłem coś rewelacyjnego (BGHOptima). Konto oprocentowane wysoko do 150000 zł i jeszcze możliwość założenia super lokaty na 3.5% dla nowych klientów. Korzystając z okazji - zmienię swój sposób oszczędzania. Będę musiał nieco uszczuplić moją poduszkę finansową, jednak bez obaw - nie spadnie do poziomu przed "Poziomem 1" mojego Celu. Ale do rzeczy:


1. Poduszka Finansowa:

a) Polisa oszczędnościowa około 200 zł / miesięcznie - minusem jest dostępność pieniędzy dopiero po miesiącu od dyspozycji rozwiązania

b) Portfel inwestycyjny około 800 zł / miesięcznie - minusem jest dostępność pieniędzy dopiero po 2 miesiącach od złożenia dyspozycji rozwiązania

c) Konto Oszczędnościowe specjalne do tego celu gdzie będę wpłacał 1% dochodów

2. Oszczędzanie długoterminowe (cel - zakup nieruchomości)

a) Konto Oszczędnościowe - 10% moich dochodów

3. Oszczędzanie na większe wydatki - typu zakup nowej pralki, naprawa samochodu, wakacje itd.

a) Konto Oszczędnościowe - 3% mojego dochodu.

Myślę, że taki podział jest optymalny. W razie gdyby jakieś środki zostały na koncie na koniec miesiąca - potraktuje je jako dochód i rozdzielę proporcjonalnie.


A Wy jaki macie sposób na oszczędzanie?

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page