top of page

Konsultacje


Drodzy, pragnę dziś zaoferować Wam usługi konsultingowe w kilku płaszczyznach, w których mam wieloletnie doświadczenie:


1. Odchudzanie: Tak, mam szerokie doświadczenie w tym kierunku. Dieta, motywacja, plany treningowe. Swego czasu przez problemy zdrowotne musiałem porzucić ćwiczenia i przytyłem 20 kg. Postanowiłem wziąć się za siebie, ułożyłem dietę, trening. Czytałem, oglądałem, rozmawiałem i w ten sposób opracowałem system, dzięki któremu każdy może w zdrowy sposób, bez zbytnio restrykcyjnej diety (ale jednak dieta musi być), ćwicząc w przyjemny sposób (no dobra - nie zawsze) schudnąć 1-2/kg tygodniowo. Mało? udowodnię, że w zależności od stopnia otyłości to jedyny zdrowy pułap. Wyłączając osoby bardzo otyłe, które mogą w tydzień schudnąć nieco więcej. Skąd wiem, że to najlepszy sposób? Aby dopracować mój schemat postępowania dwukrotnie przytyłem i schudłem - dopracowując szczegóły, aby plan był najlepszy. (tak wiem, że to niemądre i niezdrowe) Przekazałem to dalej i okazało się, że działa dla każdego. Dlaczego? Bo jest prosty. To nieprawda, że jeden tak chudnie a drugi inaczej! Stosując proste zasady mamy 80% sukcesu. Pozostałe 20% jest faktycznie indywidualne ale dopracujemy i to. Wybierając tę opcje: - poznasz kilka ciekawych narzędzi, które na pewno Ci pomogą; - porozmawiamy o Twoich przyzwyczajeniach i pokażę Ci, jak wyplewić te złe, czym je zastąpić; - razem opracujemy dietę i będziemy ją dostosowywać z biegiem czasu; - razem opracujemy trening i także będziemy go zmieniać w trakcie trwania procesu odchudzania. Wymieniając 4-6 maili będziemy mieć podstawowy plan działania. Później będziemy tylko dostosowywać całość do indywidualnych potrzeb i preferencji. Pierwsze zmiany wprowadzimy już po pierwszym mailu.


2. Budżet: A teraz coś co uwielbiam robić i traktuje jako hobby - odprasowywać budżet, ustalać cele oszczędnościowe, robić coś z niczego. Wydaje Ci się, że masz za mało, żeby zacząć oszczędzać? Pokaże Ci, że tak nie jest i wyjaśnię dlaczego każdy musi zarządzać swoim budżetem, nawet jak ma tylko 2 zł po opłaceniu rachunków. Po prostu musi się tego nauczyć i myśleć o pieniądzach w zdrowy sposób. Myśli = czyny - uwierzcie. Dodatkowo - masz kredyty i nie wiesz co z nimi zrobić? Jak je spłacać, czy je spłacać, czy może lepiej oszczędzać. Dojdziemy do tego, że wypracujemy efekt kuli śnieżnej i uporamy się z zadłużeniem w całości odkładając też nieco na przyjemności (nigdy się nie odkłada na czarną godzinę! NIGDY!) Poduszka finansowa? Czy polega na wkładaniu pieniędzy w poszewkę? Czy jest niezbędna i do czego właściwie służy? Dowiesz się i pokochasz stan niezależności finansowej, w którym strata pracy nie jest najstraszniejszą rzeczą jaką możesz sobie wyobrazić. Możemy też po prostu usiąść, pogadać, spisać długi, przychody koszty i sprawdzić co da się z tego zrobić. Opcji jest wiele - zainteresowany? Napisz a na pewno opracujemy jakiś plan działania.


3. Cele: Tutaj także mam spore doświadczenie. Wiem jak ustalić plany, jak prowadzić dziennik i jak w łatwy sposób obrazować ich realizację, aby były proste dla naszego mózgu i on nas dodatkowo motywował i prowadził. W czasie trwania tego procesu ustalimy co jest dla Ciebie ważne, na co możesz sobie pozwolić i w jaki sposób to kontrolować. Może strwożymy Twój dziennik w Internecie? Zobaczymy. Będziesz mógł zapytać mnie o wszystko co pomoże Ci dość do końca drogi.


4. Scrum: Niezależnie czy pracujesz jako programista, sprzedawca czy wytrzaskasz kartki świąteczne, które sprzedajesz na allegro - wszędzie możesz zastosować metodę Scrum do zarządzania procesem. Uważasz, że potrzebujesz metodyki kaskadowej? Udowodnię Ci że nie i wspólnie dostosujemy Scruma dokładnie pod Ciebie. W pierwszym etapie opowiesz mi co robisz i co chcesz usprawnić. Następnie opowiem Ci dlaczego uważam, że robiłeś to źle i co można poprawić. Na koniec przedstawię Ci zwinne metodyki i będę nadzorował proces wdrażania ich w Twoje życie.


5. Życiowy Scrum: To moje autorskie podejście do zarządzania życiem, zadaniami, celami. Czerpie całymi garściami z Agile. Używa kilku prostych narzędzi i pozwala dążyć do spełnienia. Obecnie jestem na etapie pisania książki o tej metodzie. Jeśli chcesz poznać ją jako pierwszy - zapraszam. "Kurs" dzieli się na kilka części: 1. Wstęp do Agile, 2. Wykorzystywane narzędzia, 3. Życie jako codzienna praca i małe kroki, 4. Życiowy Sprint - czyli jak to zebrać w całość.


Zapraszam ;)


A teraz ile to kosztuje? Wymyśliłem prosty model płatności w zależności od czasu odpowiedzi na Twoje wiadomości (SLA?:)). 7 dni | 80zł (wymienimy co najmniej 4 maile miesięcznie) 5 dni | 140 zł (wymienimy co najmniej 6 maili miesięcznie) 3 dni | 220 zł (wymienimy co najmniej 10 maili miesięcznie) 2 dni | 380 zł (wymienimy co najmniej 15 maili miesięcznie)

Oczywiście liczba wymienionych maili zależy od Ciebie. Ja gwarantuje swój czas na odpowiedź

Zdawkowe odpowiedzi nie wchodzą w grę. Zawsze staram się wyczerpać temat do cna!


Oczywiście im częściej będziemy się mogli kontaktować tym szybciej wypracujemy rozwiązanie. Jednak w zależności od Twojego czasu najbardziej odpowiednimi opcjami wydają się 5 i 3 dni. Kontaktując się co 3 dni - Ty będziesz miał czas na wprowadzenie moich rad w życie i zastanowieniu się co nie gra. Ale co jeśli spóźnię się z odpowiedzią? Za każdy dzień spóźnienia przedłużam Twój okres o kolejne 3 dni. Płatności odbywają się co miesiąc, więc nie ryzykujesz zbyt dużo wykupując miesięczny abonament a mi zależy, żeby moje rady były trafne, gdyż tylko wówczas podejmiesz decyzję o przedłużeniu współpracy.


Pozdrawiam i zapraszam! Tylko do końca Marca - oferta 50%. Pomyśl: już za 40 zł za miesiąc możesz zmienić swoje życie. Napisz już dziś!


Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page