top of page

Cele na Grudzień 2017 - PODSUMOWANIE


mikołaj

Tuż po świętach przyszedł czas na podsumowanie grudnia. Do końca roku zostało tylko kilka dni, więc już czas.


Przeczytać kupioną książkę Mariusza Kopusta "Zarządzanie Projektami"

Przeczytane, zrealizowane


Odłożyć co najmniej 800 zł na wkład własny

Udało się odłożyć 2 000 zł


Odłożyć 800 zł na budowanie poduszki finansowej

Udało się odłożyć 1000 zł


Nauka angielskiego - co najmniej 1h/2x w tygodniu

Zgodnie z planem


Porozmawiać z szefem przy okazji oceny rocznej o zmianie warunków współpracy

Niestety nie miałem jeszcze rozmowy rocznej. Odbędzie się z Styczniu, więc cel ten zostanie przeniesiony


Uruchomienie na blogu nowych działów

Wystartowałem ze Złotymi myślami. W styczniu wystartuje z kolejną serią.


Skompletować wyprawkę dla nowego członka rodziny

Już jest już czeka ;)


Kupić i ubrać choinkę

Oczywiście już się świeci


Prezenty ...

Wszyscy obdarowani


Znaleźć prezent dla żony

Jest już upatrzony. Na początku Stycznia będzie kupiony ;)


Na 10 celów udało się w pełni zrealizować 8. Jeden nie został zrealizowany z powodu zdarzenia, które musiało się wydarzyć, aby umożliwić działanie. Drugi niezrealizowany cel był zrobiony tylko w połowie. Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu zaczynać aż dwa nowe działy tematyczne na blogu. Jeden został uruchomiony w tym miesiącu. Drugi mam zamiar uruchomić w nadchodzącym. W każdym razie jestem zadowolony z wyniku.

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page