top of page

Harmonogram celów


Czas

Postanowiłem upewnić się, że przyjęty przeze mnie harmonogram jest realny wprowadzając go do Excela. Ustalając cele miesięczne będę zawsze otwierał ten plik i wpisywał kilka zadań, które przybliżą mnie do realizacji dużych celów. Nowe terminy (niewielkie zmiany) udostępnione w głównym wątku: cele.

Zrezygnowałem także z kategorii 8 czyli z nawyków. Na tę chwilę nie jestem pewien, czy wstawanie poranne (przed 6) jest dla mnie dobre. Chyba najlepiej się czuje wstając o 6 i kładąc się spać o 23. Wieczorem też mam okazję wygospodarować dla siebie najwięcej czasu. Niestety rano istnieje duże prawdopodobieństwo, że obudzę dzieci, które na pewno nie dadzą mi zająć się sobą. Przed Sylwestrem mam zamiar wymyślić 5 nawyków do wypracowania w nowym roku ;) Napiszę też wpis o tym w jaki sposób kształtować w sobie nawyki, aby były trwałe i nasz umysł nie musiał myśleć o ich realizacji. Więc zapowiada się ciekawie.

Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Black Instagram Icon
  • Facebook Basic Square
bottom of page